sunnuntai 13. toukokuuta 2012

MLB Baseball Game

Eilen menin mun perheen + Mattin äidin Leslien kanssa katsomaan Tigersien ja A's:sien baseball peliä Oaklandiin. Tigers on Mattin lemppari ja A's Leslien, Heidi tykkää Gianteista. Mulla oli hauskaa, tosin se peli oli erittäin pitkä ja luulin että siinä olisi tapahtunut vähän enemmän. Niillä oli niin hyvät pitcherit (joka syöttää pallon) että kovin montaa kertaa eivät lyöjät osuneet palloihin. Silloinkin kun osui, joku sai sen suoraan ilmasta kiinni, jolloin tulee palo ja pelaaja joutuu pois kentältä. Tulos oli 3-0 A's voitti.


at A's stadium

Cotton Candy

Jake sai nimmarin A's norsu maskotilta :)

Koulussa oon viimeiset noin 7 kuukautta ollut erittäin tylsistynyt ja turhautunut. Koko vuoden aikana me ei olla tehty yhtään mitään, mutta nyt joka ikinen opettaja antaa samaan aikaan ison loppuprojektin. Oon jo kuvikseen tehnyt tiedonhaku paperin Zaha Hadid arkkitehdista, pitäisi mennä taidegalleria vierailulle ensi viikolla, nyt oon tekemässä musiikin historiaan julistetta Mariah Careysta, econissa meillä on osakeprojekti missä seuraan kahdeksan yrityksen osakkeiden hintoja ja teen niistä tosi monta erilaista kirjoitusta tai kaaviota, interior designissa ollaan tekemässä isoa suunnitelmaa missä pitää piirtää se talo, kaikki huonekalut, värittää ja laittaa kaikki kattolamput ja pistorasiat ja suunnitella myös piha. Molemmissa kuoroissa meillä pitää laulaa loppukokeena jokin omavalitsema laulu ja olen yrittänyt etsiä niihin musiikkia ilman että kukaan laulaa siinä. Ei muuten löydy ihan helpolla. Löysin yhteen kappaleeseen pianosäestyksen mistä en ite kauheesti tykkää, mutta meidän opettaja kyllä varmaankin pitää pianosta enemmän kuin alkuperäisestä.

Minä koulussa syömässä  cup o noodles

Minä koulussa syömässä merilevää

Nyt jään odottamaan tän iltaista täydellisten naisten päätösjaksoa ja odotellessa jatkan mun musiikin historian projektia

1 kommentti:

  1. Cotton candy oli aika makeen näköinen, merilevästä en oikein tiedä, mitä mieltä olisin ja baseballista en taida ymmärtää mitään ;) T:Äiti

    VastaaPoista