sunnuntai 20. toukokuuta 2012

Prom

Meillä oli täällä viikonloppuna prom. Odotin sitä kyllä innokkaasti, mutta en uskonut että se olisi mitenkään erilaisempi kuin homecoming-tanssiaiset ja muutenkaan se ei ole juttu, jota olisin odottanut pitkään. Mulla oli niin kiireisiä viikonloput ennen promia joten en oikeen ehtinyt mekko-ostoksille ja päätin että käytän mun homecoming-mekkoa uudestaan. Halusin myös päästä niin halvalla kuin mahdollista, joten ei edes kovasti tehnyt mieli lähteä niitä mekkoja katselemaan. Monet käyttävät mekkoihin jopa $500, keskivertona kuitenkin noin $100-200. Se mun homecoming mekko ei ole kovin ihmeellinen, mutta ihan okei, mutta sitten torstaina ennen promia Therese lähetti mulle viestin että ne löysivät mulle mekon mitä voin lainata :) Menin sinne yöksi sitä sovittamaan ja Theresen äiti Denise (mun kuoro-opettaja) kavensi ja ompeli sitä joka puolelta pienemmäksi. En ihan aluksi tiennyt että tykkäänkö siitä mekosta vai en, mutta oli se ehdottomasti parempi kuin homecoming-mekko.
Perjantaina mentiin Theresen kanssa manikyyriin ja lakkaamaan myös varpaankynnet. Monet menivät kampaajalle laittamaan hiukset ja meikin, mutta mä päätin säästää rahaa ja selvitä omin avuin (mistä olen iloinen, koska ainakin Theresen kampaus alkoi valahtamaan jo heti kuvien oton jälkeen).
Prom päivänä menin aamusta Thereselle valmistautumaan ja sitten suunnattiin Sandyn luokse ottamaan kuvia. Me päätettiin mennä vaan nelistään tyttöporukalla ilman pareja, koska mulla ja Theresellä oli molemmilla huonoa kokemusta homecomingista ja ajateltiin että se olisi näin hauskempaa. Olen iloinen myös tästä päätöksestä :)


Sain mun host vanhemmilta corsagen eli "rannekukan". Yleensä poika hankkii parillensa ton, mutta mä sain sen mun perheeltä yllätyksenä :)

Theresen kampaus ja mun kiharrus

Mentiin syömään Red Lobsteriin, joka on yksi mun lempiruokapaikoista täällä. Illallisen jälkeen mentiin ottamaan ryhmäkuva promin valokuvaajalla ja sitten mentiin itse sinne prom paikalle. Siellä oli tosi hienosti koristeltu ja kaikenlaisia jälkiruokia ja juomia. Siel oli jätti-isoja suklaakuorrutettuja mansikoita namnam.


Mutta mikä parasta, siellä oli JASMIN!! Jasmin oli täällä puolivuotisvaihtari ja hän tuli nyt tänne kahdeksi viikoksi! :) Se tunne kun näin Jasminin puolen vuoden jälkeen oli ihan mahtava ja tuli siinä sitten mietittyä että kuinka samanlainen mahtava tunne on kohta tulossa kun näen mun ihanat suomikaverit.


Sali oli jaettu kahteen osaan, toisella puolella oli tanssilattia ja toisella puolella pöytiä ja ruokaa. Se oli tosi hyvä idea, koska homecoming dancessa musiikki oli niin kovalla ettei siellä pystynyt puhumaan kenellekään ja siellä ei pystynyt istumaan missään.




Varsinaisen promin jälkeen mentiin Denny'siin istuskelemaan meidän ryhmän, Jasminin ja hänen poikaystävänsä Ryanin ja heidän kaveriparin kanssa. Ryan antoi meille kyydin kotiin ja pääsin sitten nukkumaan noin kolmen tunnin yöunet (olin Theresellä yötä). Aamulla piti herätä aikaisin koska Theresen perhe käy kirkossa ja menin sinne heidän kanssaan. Mun toinen jenkkikirkkokokemus ei ollut oikeen yhtään parempi kuin ensimmäinenkään, en oikeen jaksanut kuunnella koko juttua kun se oli tosi pitkä ja en oikeen saanut selvää puheesta kun se tuli äänentoistojutusta. Muutenkin koko niitten kirkko on outoa, ihmiset on siellä jotenkin niin vapaasti miten mieli tekee että se tuntuu musta epäkunnioittavalta. Kirkon jälkeen syötiin lounasta ja sitten meillä oli varsity kuoron Gloria harjoitus. Väsytti ihan kauheasti ja piti yrittää laulaa kauniisti kun orkesterikin oli soittamassa. No ei oikeen huvittanut ja olin varmaan tosi huono siellä, loppupäivän oon väkisin pysytellyt hereillä ja päätin nyt laittaa kuvat koneelle ja kirjoittaa blogiin ja sitten mennä nukkumaan :)

5 kommenttia:

  1. Tuo sun mekko on tosi nätti ja on kyllä ihania nuo sun hostit ku anto sulle tuon corsagen :)

    VastaaPoista
  2. I LOVE YOUR DRESS!!<3 Se on ihana ja oot tosi nätti!!! En malta oottaa et nähään taas<3

    T: Kia

    VastaaPoista
  3. Kiitti kaikille!

    Ja Kia ei siihen oo enää pitkä aika! Äää en malta odottaa että näen kaikki siellä, mutta samaan aikaan on ihan kauheeta jättää kaikki tänne :(

    VastaaPoista
  4. Oi Heini oot niin nättinä! :)

    VastaaPoista