torstai 21. heinäkuuta 2011

19 nights again

EF:ltä tuli viesti, että ne ovat siirtäneet mut vasta seuraavaan lähtöryhmään, tai "lentoaaltoon" niinkuin ne niitä kutsuvat. Lähtö olisi siis vasta 9. elokuuta, eli 19 yötä jäljellä :) Toisaalta on tosi kiva, että lähtöpäivä siirtyi viikolla, koska nyt ehdin pitää yhden kokonaisen vapaaviikon ennen lähtöä. Muuten olisin ollut ens perjantaihin asti töissä ja heti siitä seuraavana tiistaina olisi ollut lähtö. Ehdin siis näkemään kavereita vielä viikon pidempään ja muutenkin kivempi lähteä kun on hetki aikaa vaan olla eikä tarvii olla töissä. Mutta silti mua myös vähän harmittaa toi lähdön siirtyminen, koska olin jo ehtinyt suunnitella kaiken ja kaikki muut alueen vaihtarit pääsee lähtemään jo viimeistään siinä aiemmassa lentoaallossa. Facebookista oon lukenut, että osa heistä on jo siellä. Noo, ehkä mä jaksan viikon odottaa.

Laitoin myös host äitille menemään uuden saapumispäivätiedon ja se oli heti vastannut mulle viime yönä. Aaa niin kivaa saada niiltä taas jotain postia kun viime kerrasta on jo monta viikkoa! Ne siellä kuulemma odottavat tosi innolla ja host sisko on tänään siivonnut huoneensa tosi siistiksi mua varten. Ja nyt sen pitää pitää se siistinä kolme viikkoa. Mä olisin ainakin siivonnut vasta just ennen vaihtarin tuloa :)

Tossa uudessa saapumispäivässä on se huono juttu, että host äiti lähtee seuraavana päivänä sen kavereiden kanssa jonnekin viettämään aikaa, joten ehdin nähdä sen vain nopeasti silloin torstaina ja seuraavan kerran vasta viikonlopun jälkeen. No olen sitten vaan niiden muitten kanssa siellä. Ja koska mun host iskä on DJ, niin se on lauantai-illan töissä, joten sinne tulee sitten ehkä joku mummoistakin silloin meitä vahtimaan :D


Mulla ei oo mitään aiheeseen liittyviä kuvia nii voitte katella mun kuvaa. On toikin kyllä otettu semmoselta reissulta kun kuvasin Helsinkiä isäntäperheelle näytettäväksi ja itse asiassa toi taisikin päätyä ihan albumiin asti :)

Ja ainiin. Myös siihen ongelmaan, että joudun jättämään mun kuntosalin, missä käyn pelkästään ryhmäliikunnassa enkä ikinä siellä kuntosalilla, niin tänne ja se on mun rakas harrastus, niin tän perheen aiempi vaihtari, jonka kanssa oon jutellut paljon, kertoi, että saan siellä Jenkeissä jäsenyydet kahdelle eri salille koko vuodeksi ilmaiseksi! (tai se ainakin sai ja myös vielä häntäkin aiempi vaihtari sai) Niissä on molemmilla se varsinainen kuntosali ja sitten toisella on myös ryhmäliikuntaa ja toinen on siinä saman tien varrella kuin mun perheen koti ja siellä on uima-altaat, tenniskenttä ja muuta kivaa :)

Tasan kolme viikkoa, niin mun pitäisi olla perillä! :)

3 kommenttia:

  1. UU! Ilmanen jäsenyys :) Kui siistii, jos ees ymmärsin okein :)

    VastaaPoista
  2. hahah kyllä sä ymmärsit, se tarkottaa että sinne pääsee ilman että tarvii maksaa ite mitään :DD

    En muute tajuu miksen pysty kommentoimaan sillee et mun nimi olis tollee mun käyttäjätunnuksesta :(

    VastaaPoista
  3. heiheihei vähä siistiii!!! nyt sun ei tarvii huolestuu sun kunnosta:))mut huonopuoli täs on se et nyt en pärjääkkää sulle sit jos mennää tekee se diplomi... no ehkä mä selviin:D
    -arla joka ei jaksanu kirjautua sisään

    VastaaPoista