torstai 14. heinäkuuta 2011

19 nights

Heii taas. Mitään uutta ei tapahdu. 19 yötä olisi siis vielä suomessa jäljellä, jos se alustava lentopäivä varmistuu. Lentoja ei ole vielä vahvistettu, mutta olen saanut muilta saman alueen vaihtareilta tietoa niiden lennoista ja luultavasti me lennetään suunnilleen samaa reittiä, jolloin mulla olis 4 eri lentoa: Helsinki - Frankfurt - Denver - San Francisco - Santa Maria. Inhoan lentämistä tosi paljon, joten tossa on mun mielestä ihan liikaa lentoja ja varsinkin toi San Franciscon ja Santa Marian välinen lento ärsyttää, kun siinä on oikeesti se aika pieni välimatka.

Mun isäntäperhekään ei oo mulle vähään aikaan mitään kirjoitellut. Ne on lomamatkalla Tahoe järvellä joten niillä on siellä hirveesti tekemitä, mutta kyllä mä toivoisin että ne vähän enemmän voisivat löytää aikaa mulle kirjoittamiseen kun kuitenkin facebookiakin ehtivät päivittämään.

Oon kuitenkin sentään joitain viestejä saanut, oon jutellut muitten alueen vaihtareiden kanssa. Varsinkin itävaltalaiseen Jasminiin olen tutustunut hyvin ja hän tulee myös mun kanssa samaan kouluun siellä :) Olen myös toiseen itävaltalaiseen Maxiin tutustunut hyvin, koska meidän piti aluksi mennä samaan perheeseen. Sitten olen myös ollut yhteydessä norjalaiseen Lise Lotteen joka on ollut tässä samassa perheessä aiempana vuonna vaihtarina. Häneltä oonkin saanut perheestä enemmän tietoa kuin mitä se perhe on mulle kirjoittanut.


Siinä olen minä ja mun matkalaukku. En kyllä tiiä miten saan tonne mun vuoden kamat mahtumaan. Eilen kävin vakoilemassa mun Argentiinaan lähtevän kaverin matkatavaroita ja kyllä se oli ne saanut suunnilleen saman kokoiseen laukkuun mahtumaan, niin ehkä mäkin selviän siitä. Ja se painorajakin on vain se 23 kiloa, että hirveän paljon tavaraa ei edes kannata yrittää tunkea mukaan.



Siinä sitten EF laukku mikä pitäisi ottaa käsimatkatavaroille laukuksi lentokoneeseen. Se on kyllä hyvän iso että tavaroita kyllä mahtuu, eikä toi värikään ole niin paha kuin voisi olla vaikka ei ihan mun lempilaukuksi tämä nyt pääsekään.


Saatiin EF:ltä myös tuollaset T-paidat, mitkä pitäisi myös olla matkustaessa päällä. Se on oikeestaan ihan kiva ja ainakin on kerrankin sopiva tollanen yhden koon paita kun ne yleensä on aika isoja. Tai olihan tonkin koko L että en kyllä tiiä miten se noin hyvin mulle mahtuu. Toi teksti tossa jotenkuten näkyy, mutta siinä lukee siis EF high school year abroad ja keskellä cultural exchange. Vasemmassa hihassa on EF:n logo.

Nyt sitten vaan lentotietoja odottelen ja koitan keksiä jotain muuta kirjoitettavaa jos niitä ei vähään aikaan kuulu. Olen myös tuliaisia alkanut hankkimaan, mutta niistä puuttuu vielä jonkin verran. Voin sitten esitellä nekin. :)

6 kommenttia:

  1. noni, uskalsin vihdoin nyt kommentoida tänne ku en oikeen tajunnu tota nimimerkki juttuu... :D

    Tuntuu nii oudolt et ei oo kauaa enää sun lähtöö, mut onneks teit tän blogin, ni pysytään kärryillä sun seikkailuista! :) Nyyh, tulee kyl nii ikävä <3

    VastaaPoista
  2. ääää varmaa on enää noin vähä aikaa jäljellä:oo aika menee nopeesti!! hui kamala oikeesti, oon iha järkyttyny..tulee kyllä koooova ikävä:( <3

    VastaaPoista
  3. Tykkään sun matkalaukusta, se on söpö<3 Ja vaa noin vähä aikaa!! Hirveesti noit välilaskuja tos matkalla...

    VastaaPoista
  4. Ef:llä on näköjään aika kivat tuo paita ja laukku! STS:ltä oli ihana keltainen reppu ja punainen paita viime vuonna.... :Phaha

    VastaaPoista
  5. Liityin lukijaks!:) Ei sullakaan enää pitkä aika lähtöön! Mulle tuo EF:n t-paita mahtunu ni sain poikien paidan :DD ja se on taas aivan liian iso.. käy yö-paidasta :D

    VastaaPoista
  6. Ninni joo tänä vuonna niillä oli yhtä hienot mitä oon käynny kattelemassa mun sts vaihtarikavereilta :) mäki aina luin kaikki maholliset vaihtariblogit viime vuonna ku odotin lähtöä. Sun blogia myös :)

    Ja Janika jiii mihin päin oot menossa? Ja mäki todellaki ihmettelin tota paidan kokoa ku L oli mulle kiree ku yleensä S mahtuu hyvin.. :)

    VastaaPoista