perjantai 29. heinäkuuta 2011

It's getting closer

Sain eilen vihdoinkin vahvistetut lentotiedot. Meikä lähtee 9. elokuuta Frankfurtin ja Los Angelesin kautta kohti Santa Mariaa. Lähen jo aikaisin aamulla ja tapaamme muiden lähtijöiden kanssa viideltä lentokentällä. Tosi kivaan aikaan jee.

Onneksi en kuitenkaan vielä ensi tiistaina sittenkään lähtenyt, koska muuten en olisi kerennyt tekemään mitään tai näkemään ketään. Tuli tosi tarpeeseen toi viikon lisäaika!

Nyt olen myös vihdoin hankkinut kaikki tuliaiset kasaan.


Siinä kuvassa on host momille Marimekon pussukka ja Lumenen yö- ja päivävoidetta. Host iskälle on tuolla Stockmannin hienosti paketoidussa paketissa porojuustohöylä. Se paketoitiin siellä kaupassa niin hyvin että en viitsinyt enää avata sitä kotona. Sitten siinä on jokaiselle lapselle oma muumikulho, joista ne voi sitten valita itelleen yhden.


Siinä on kaikki syötävä, jokaiselle oma Fazerin suomisuklaapatukka, kolme tavallista suklaalevyä, marianne-karkkipussi, salmiakkia (josta ne ei toivottavasti tykkää ja saan syödä ne ite hehe) ja kaksi purkkapussia koska niillä on siellä kuulemma huonompaa purkkaa kuin meillä täällä :) En tiiä sitten. Tossa on myös niille Santa Maria -maustetta, kardemummaa. Voin sitte leipoa niille pullaa. En tiiä onko sen vieminen vähän vai paljon kiellettyä, mutta jemmasin sen jo vaatteitte väliin piiloon :)


Tässä on vielä koko perheelle yhteiseksi Tatu ja Patu This is Finland -kirja ja mun omatekemä valokuva-albumi jossa on kuvia musta, kavereista, perheestä, harrastuksista ja täältä mun kotipaikalta.

Noilla täyttyykin sitte hyvin matkalaukku. Oon vähän jo pakannut mutta huonosti menee kyllä koska otan joka päivä paljon vaatteita sieltä päälle ja ne aina häviää jonnekin. Kaikki tärkeät paperit ja muut tavarat oon kyllä jo haalinut kasaan. No onneksi mulla on vielä reilu viikko aikaa pakata.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti