tiistai 26. heinäkuuta 2011

Goodbye party

Vaikka lähtöön olikin vielä pari viikkoa aikaa, pidettiin läheisimpien kavereiden kanssa jo viime viikonloppuna läksiäiset. Meitä oli siis kuusi ihmistä meillä ja pari olisi vielä ollut tulossa, mutta ei päässyt. Siinä on meistä kuva :)


Syötiin ja juteltiin ja otettiin kuvia ja hypittiin trampalla ja syötiin vähän lisää ja enemmän lisää ja lopulta nukuttiin meiän olkkarin lattialla vierekkäin. Oli oikein hauskaa, kiitti kaikille :D

Sain myös kavereilta ihanan läksiäiskortin ja videon, jossa oli meistä ihania kuvia ja sitten etenkin musta todella edustavia kuvia. Ja hyvää musaa! Ohjeena oli kattoa videota ainakin kerran viikossa ja aina kun tulee ikävä. Hahah niin mä teen :)


Mä en ollut kuitenkaan ainoa joka sai kortin..


Koska kaikki ihmiset eivät päässeet läksiäisiin ja muutenkin on paljon ihmisiä joita haluan vielä nähdä, niin mulla on nyt nämä kaksi viimeistä viikkoa paljon täynnä tekemistä ja olen jo joitakin kavereita nähnyt harmi kyllä viimeistä kertaa ennen vuotta. Jos en oo vielä jonkun kanssa sopinut että nähdään niin kyllä mä jostain löydän vielä aikaa :))





Tulee niin ikävä kaikkia!

2 kommenttia:

  1. hihii, oli kyl huippuu läksiäisis! :))Ja niin se vaan sun lähtökin lähestyy, vaikka en sitä vieläkään tajuu kunnolla!

    VastaaPoista
  2. Olen samaa mieltä!! Oli ihan parasta<3 Onneks nähdään vielä ennen sun lähtöä :)

    VastaaPoista