torstai 26. huhtikuuta 2012

Hearst Castle

Tiistaina mentiin interior designin kanssa field tripille Hearst castlelle. Se on linna reilu tunnin päästä meiltä.






Mulla oli kiva päivä, vaikka linna ei ollutkaan mikään erikoisen ihmeellinen. Koska Therese oli kotona sairaana, olin tuolla eri ihmisten kanssa kuin yleensä, mikä oli hauskaa.
Tääl on muute alkanu tämmöset ilmat:



Mulla on tänään vähän ahdistus koska huomenna on 27 päivä ja sitten on enää kaksi kuukautta jäljellä. Loppuaika tulee menemään ihan kauhean nopeasti koska mulla on hirveen paljon tekemistä. Tänä viikonloppuna on Powder Puff ( jalkapallopeli missä tytöt pelaa ja pojat on cheerleadereita), mansikkafestarit :D, kavereita tulossa yöksi ja ollaan myös luultavasti menossa Solvangiin ja prom mekko shoppailemaan, seuraavana viikonloppuna menen Heidin kanssa sen isäpuolen tyttären häihin, seuraavana mennään perheen kanssa baseball peliin, seuraavana prom ja kuoron harjoituspäivä orkesterin kanssa, seuraavana mennään Boardwalkiin (huvipuisto), sitten on EF:n läksiäisjuhlat ja kuoron senior awards, seuraavana mun suomiperhe on täällä ja ollaan San Franciscossa ja sitten on enää kaksi viikonloppua jäljellä :( Niin kun ajattelee kuinka nopeasti vuosi on mennyt niin tämä viimeinen alle viidesosa ei kyllä kauaa tule kestämään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti