maanantai 5. syyskuuta 2011

Busy weekend


Viime perjantaina meillä oli koulussa eka varsity football game. Päivällä oli sitä varten rally eli ruokatauolla mentiin kaikki tonne stagelle kattomaan esityksiä ja kannustamaan joukkuetta iltaa varten.



Siinä on meiän koulun maskotti eli me ollaan Righetin Warriors! :DDD Toi warrior oli rallyssa ja myös illan pelissä.

Ennen peliä meillä oli cross country teamin pasta dinner. Mentiin kaikki Jessican kotiin ja syötiin pastaa, salaattia ja sämpylöitä niitten takapihalla.


Ruuan jälkeen kaikki teki vähän mitä huvitti, juteltiin, jotku juoksenteli pihalla, jotku soitti pianoa ja pianon vieressä suurin osa oli pelaamassa just dancea eli en tiiä mitä ideaa oli soittaa pianoa. Mun taidonnäyte just dancesta:


Illalliselta lähettiin sitte kattomaan football peliä. En tajunnu siitä yhtään mitään vaikka kaverit yritti selittää, mutta eipä siellä se pääasia ollut sen futiksen kattominen vaan tutustuminen ja jutteleminen.




Lauantaina juhlittiin Jessican sweet 16. Mentiin Port San Luis beachille, eli siis Tyynenmeren rannalle ja siellä pelattiin kaikenlaista esim beach volleyta, socceria ja frisbeetä. Sitte syötiin BBQ ruokaa, synttärikakkua ja lopuksi paistettiin smoreja eli keksin välissä vaahtokarkki ja suklaata. Olis ollu muuten tosi hyvää mut näitten suklaa maistuu oudolta.




Tää on jotai tosi outoo juomaa mistä nää oli ihan innoissaan et se on tosi terveellistä vaikka just yks päivä mun host mom sano kaupassa että se ei osta tota ku se on pelkkää sokeria. Uskon enemmän äitiä :)


Synttärikakku. Meillä oli vähän ongelmia sytyttää noi kynttilät kun siel rannalla tuuli niin kauheesti. Toi päivä oli muuten tosi lämmin täällä mutta meil on kaikilla paljon vaatteita koska siel rannalla tuulee aina kauheesti. Ja tässä valmistuu smoret:





Sunnuntaina mun oli aluks tarkotus mennä uudestaan rannalle Calin kanssa mutta suunnitelmat muuttu ja me mentiinkin San Luis Obispoon ensin kävelemään tonne hienoihin maisemiin ja sitten kaupungille syömään ja kattelemaan.



Cali, minä ja Calin kaveri Megan.





Tuol kiven kolossa oli iso lisko mitä me käytiin kaikki ihmettelemässä.
 
Kaupungilla oli tollanen seinä bubblegum alley mihin kaikki on käyny tökkäämässä purkkansa. Aika nam




Calin perhe on aika uskonnollinen ja ne vei meiät tommoseen intiaanikirkkoon missä oli toi kirkko ja sit semmonen museo intiaanien elämästä. Kirkko oli oikeestaan aika hieno. Nää myös kerto tosi paljon siit kirkosta ja historiasta muutenki (enkuks ja mä ymmärsin) ja se oli niille tosi tärkee.




Kirkon pihalla kasvatetaan viinirypäleitä joista ennen tehtiin ehtoollisviini. Siel oli paljo kaikkii hienoja kukkia ja puskia ja puita ja se oli ihan vaan piha et siel ei ollu mitään hautausmaata.


Toi oli kirkon edessä. Tällä alueella asu ennen tosi paljon karhuja ja noist oli joku tarina mitä en ihan tajunnu.

Myöhemmin illalla menin mun host perheen serkkujen luokse yöksi. Eka niitten 15 vuotias tyttö kutsu mut sinne sen kaa viettää aikaa mutta sitten ku mun siskot täällä kuuli et meen sinne nii ne änkeyty mukaan. Niitten piti niiku mennä noitten nuoremman serkun luokse kylään mutta se meni kuitenki niin että jouduin taas hengaa kaikkien kanssa. Ei ollut kauheen hauskaa. Ja nyt sunnuntaina toi vanhempi serkku tuli tänne ja mun vanhemmilla on vuosipäivä joten ne ei oo kotona, joten meillä on taas edessä lapsi-ilta disney channelin ääressä.
Mua ärsyttää itteeni hirveesti se että mua on alkanu nyt jo ärsyttää kauheesti mun pikkusisarukset täällä. Se johtuu varmaan eniten siitä että mulla on tosi vähän omaa aikaa täällä (nyt ei oo ees sen juoksulenkin verran koska juoksen joukkueessa) ja mulla ei oo ees sitä omaa huonetta vaan jaan sen host siskon kanssa ja elän Justin Bieberin ja Hannah Montanan keskellä. Ja tääl on kauhee sotku koko ajan, en kestä sitä yhtään! Yleensä vaan kasaan Meganin tavarat yhteen kasaan jonnekki et muualla on siistiä mutta olis kyllä tosi ihanaa että se vois itekki vähä siivota. Ja yks ärsttävimmistä asioista on että mun sänky on aina täynnä niitten kamaa esim nyt näkyy olevan siskon pyykit, veljen kengät, jotkut housut ja jotain papereita. Enkä oikee tiiä mitä tolle tekisin koska en voi siitä täällä valittaakaan.

Sitten vielä laitan kuvat noitten eläimistä ku niitä on toivottu..


Zoe ja Chloe. En muista kumpi on kumpi. Noitten kaa ei ikinä tehä mitään.


Roxi. Se on mun lempparilemmikki :))


Tahoe. Se on noitten ulkokoira ja sitä ei ikinä viiä lenkille. Must se on vähä outoo ku kyl senki pitäis välil päästä pois takapihalta.

Ja näillä on myös sellasessa pyöreessä lasikulhossa kultakala niiku kaikis sarjakuvissa mut en oo muistanu ottaa siit kuvii. Täytyy ottaa joku päivä.

4 kommenttia:

  1. KULTAKALAMALJA!!<333 kuinka söpöö! toi smore? näytti tosi hyvältä, mut toi purkkaseinä on ällö!!!

    VastaaPoista
  2. Hahaa en oo ikin aatellu et jollai on oikeesti sellases maljas :D ihanii noi lemmikit ja etenki kissa <3 vitsi oot muute ruskee nois kuvis! :)

    VastaaPoista
  3. Hihii sit lu tuun takas nii järjestön teille jenkki BBQn ja tehään smoreja ja muuta jenkkiruokaa. Oon jo alkanu tykkää siitä ja syön ihan liikaa kaikkea. Äääks

    Ja kyyyllä en oo ikinä ollu näin ruskee vielä! Mulla on tosi selvä raja topista etupuolella ja shortsirajat ja balleriinoista rajat ja myös haalee bikiniraja. Mut mä oonki paljo pihalla ja cross countryssa ja koulussaki koko ajan ulkona koska Meil ei oo sisäkäytäviä. Ja tääl on taas koko viikoks luvattu hellettä <3

    VastaaPoista
  4. heini oot ihanan ruskee ja kuulosti just hauskoilt noi sweet 16 partyt :)
    ja sit toi willy warrior (vai mikä se oli?) nii on just läppä, muistan ku kerroit sillo kesätöissä tosta :D

    ps. nami toi purkkaseinä :D

    VastaaPoista