tiistai 30. elokuuta 2011

Running

Ainoo liikunta mitä oon täällä päässyt tekemään on ollut juokseminen. Kaipaisin kyllä vähän muutakin mutta ei se mitään, ainaki on kivat maisemat missä juosta ja ajattelin näyttää teilleki kuvia mun lähiympäristöstä :)


Foxenwood on mun asuinalue. Täällä on sillee hauskasti aina joka asuinalue jotenki aidattu tai jotenki rajattu ja kaikilla sisäänkäynneillä on tollaset kyltit mitkä kertoo alueen nimen.




Tommosia kukkuloita on täällä joka puolella. Huomasin lenkin jälkeen että olin ottanu kaikki kuvat väärillä asetuksilla joten siks ne on tollasia liian kirkkaita.




Nää kuvat on tästä mun kadulta.

Sitten lisää juoksuasiaa. Tänää alotin cross countryn missä juoksen koulun joukkueessa. Meillä on erikseen aloittelevat juoksijat, junior varsity ja varsity tytöillä ja pojilla erikseen. Mut laitettiin junior varsityyn juoksemaan tänään ja kaikki muut jotka alotti vasta tänä syksynä joutu menemään aloittelijoihin. Hehee eli siis nää uudet juoksijat vaan meni kenttää ympäri vuorotellen kävellen ja juosten kun taas vanhat juoksijat plus minä mentiin ensin puolen tunnin lämmittely maastossa ja sitten sprinttejä kentällä. Oli rankkaa mutta tosi hauskaa :)

2 kommenttia:

  1. Aah ihanan näköstä juoksuseutua, tosin taitaa olla kuuma? Muuten noi sun ylivalottuneet kuvat korjaantuu hetkessä photoshopissa. Haluutko korjatut kuvat?
    -Mio

    VastaaPoista
  2. Haha joo on kuuma kyllä ainaki cross country treeneissä ku ne on kolmesta viiteen. Ja jos haluut noit kuvii korjailla nii siitä vaan, saatko ne tosta vai pitääkö lähettää sähköpostilla?

    VastaaPoista