perjantai 23. joulukuuta 2011

Santa Claus is coming to town

Huomenna yöllä joulupukki tulee tuomaan lahjoja ja oon ihan innoissani että saan antaa mun perheelle niitten lahjat. En ollut niin fiksu että olisin ottanut kuvat lahjoista ennen paketointia, mutta noi paketit on ihan kivoja katella myös.

Askartelin mun perheelle tollasen joulukortin ja huomasin äsken kun otin kuvan siitä että en ole kirjoittanut sinne vielä mitään.


Siinä on momin lahjat. Annan sille mustat villasukat mitkä neuloin ja pienen Iittalan vihreen aaltomaljan.


Dad saa mun neuloman Haisulin (se aina nauro sille kun neuloin sitä) ja samanlaisen aaltomaljan.


Vanhemmille annan yhteiseksi mun tekemän ruokaohjekirjan ja Starbucksin lahjakortit (jotka sain ite mun aluevalvojalta joululahjaksi mutten tykkää kahvista)


Veli saa Tatu ja Patu This is Finland kirjan ja mun neuloman hattivatin. Mun pitää muistaa ottaa hattivatista kuva myöhemmin koska siitä tuli mun mielestä tosi söpö.


Kavereille annoin nyt alkuun Bath and Body workista ostetut käsidesinfiointiainepullot mitkä tuoksui hyvältä ja ne sai sitten kertoa mulle millaiset sukat tai lapaset haluaa ja mä neulon ne joululomalla. Neulon suunnilleen yks sukka tai lapanen päivässä vauhtia, joten niissä ei mee kauaa. En oikee tiennyt mitä antaa kavereille ja keksin ton vähän myöhässä, joten vaan pari kaveria saa niitten lahjan ennen joulua..

Täällä kaikki kantaa mukana käsidesiä koulussa, koska syödään käsillä eväitä pesemättä niitä. (siis syödään leipää, sipsejä tms mihin kosketaan käsillä)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti