torstai 11. elokuuta 2011

Santa Maria

Heii! Täällä olen siis nyt ja mulla on kauheesti tekemistä joten kirjotan vaan nopeasti ipodilla kuulumiset. Multa myös loppu koneesta akku ja mun latausjohto ei käy näitten pistorasiaan joten täytyy oottaa että käydään ostaa mulle joku muuntajajuttu. En tietty tajunnut hankkia etukäteen :)

Elikäs tulin tänne tiistai iltapäivänä, käytiin syömässä ravintolassa ja sitten annoin tuliaiset ja kukaan ei tykännyt salmiakista mutta muista tykkäsivät :) mentiin siitä sitten aika nopee nukkumaan.
Eilen sitten vanhemmat oli töissä ja olin tyttöjen kanssa täällä. He on kyllä tosi kivoja ja jaksaa kuunnella kun yritän selittää jotain enkuksi. Katottiin telkkaria ja sitten käytiin tossa tien toisella puolella clubhousessa uimassa ja pelattiin biljardia. Oli tosi kuuma ja aurinkoista ja palmuja ja aaaa oikeesti niin upeaa! Käytiin myös yhellä naapurilla ruokkimassa koira. Me tarvittiin kartta sinne 100 metrin päähän koska nää menee sen aina yleensä autolla ja nyt piti kävellä..

Tykkään perheestä tosi paljon ja ne on tosi kivoja mulle. Tänää meen kolmen muun vaihtarin kanssa jonnekki järvelle ja yöksi jonnekin, en oikeen tajunnu kaikkee ku puhuin sen aluevalvojan kanssa puhelimessa :DD huomenna me mennään sitte isommalla vaihtariporukalla vesipuistoon!

Mulla saattaa myös vaihtua koulu koska nää ehkä laittaaki mut samaan sen vanhemman pojan kanssa kanssa. Haluisin kyllä enemmän sinne Righettiin enkä tonne pienempään.
Ooke kerkeen varmaan kohta kirjottaa enemmän :)

8 kommenttia:

  1. Heiniiii ihana kuulla susta! Kuulostaa hyvältä ja jään innol odottaa uusia kuulumisia :)

    Miss u!

    <3 Jemina

    VastaaPoista
  2. kiva et siel menee hyvin ja et se perhe on kiva:)))) me leivottiin kiulin kaa tänää niit muffinssei ja saat niistä sitte kohta kuvan;) niistä tuli tooosi hyviä!!

    VastaaPoista
  3. Voi toi kuulostaa ihanalta. Hyvä että se koira sai ruokansa ettekä heti ainaskaa eksyny!!!

    VastaaPoista
  4. Btw huomasin et toi sun kello jotain flippaa, se näyttää nyt ainaki Suomen aikaa :D

    - jemina

    VastaaPoista
  5. Ihana kuulla et siel on ollu mahtavaa! Kuulostaa tosi kivalta :) Ja oon tehny saman havainnon kun Jemina, et toi kello välil vähä sekoilee :D

    VastaaPoista
  6. Yhdyn Jeminan ekaan kommenttiin :) Aaaa haluisin iteki ny nii paljon vaihtoon:((

    - Eija

    VastaaPoista
  7. Hehee mullaki on vähä ikävä aamulla aina ku oon viel ihan Suomen ajassa ja herään joskus viideltä ja sit mietin kaikkee ja sen koulujutun takii oli eilen kauhee ikävä ja halusin vaan pois täältä. Eli kun mut haluttais vaihtaa siihen toiseen mikä on paljon huonompi ja pienempi ja en haluu sinne ja siel ei pääse graduationiin. Plus mun host äiti on kavereitten kaa viikonlopun Palm springsissä enkä pääse itkee sille tota koulujuttuu nii seki harmitti. Puhuin sit sille iskälle nii kai seki ymmärsi. Mut haluisin sen äitin tänne ku se on niin kiva.

    VastaaPoista
  8. Voi eii :( mut hei kyl se siitä ja purat sit host äidilles ku se tulee sieltä :) <3

    VastaaPoista