maanantai 8. elokuuta 2011

Viime hetken fiilikset

Parin tunnin päästä koitan mennä nukkuu ja yrittää saada hetkeks unta ennen ku pitää lähteä lentokentälle. Näin just vikaa kertaa kavereita ja ainoot ketä enää nään on mun perhe. Voin sanoo etten oo ikinä itkeny näin paljoo eikä mua oo ikinä jännittäny näin paljoo.

Jos on semmonen olo, saattaa joskus näyttää tältä



Mulla oli tänää ihana päivä kavereitten kanssa ja vuoden päästä meillä on toivottavasti tosi monta samanlaista lisää!!







Nyt mul jatkuu perhe- ja stressi-ilta.

3 kommenttia:

  1. mä ryhdistäydyin ja luin sun kaikki blogit koska mulle tuli niin kauhee ikävä kun lähin teiltä::( mut nyt luen sun blogii ihan varmasti joka kerran kun kirjotat jotain. ja me nähää taas ihan kohta(:

    VastaaPoista
  2. Guten Flug<333333333333333 I miss you already!!!!

    VastaaPoista
  3. heeei löysin sun blogis!!! mulle vinkattii et sullaki on! just cooooooool have a nice time ;;)))

    VastaaPoista