keskiviikko 17. elokuuta 2011

School and stuff

Tänää oli mun eka koulupäivä. En ymmärtäny suurinta osaa mitä siellä puhuttiin, mutta sain study hallin tilalle student clerkin eli oon joku opettajien apulainen kahen muun tytön kanssa. Me kuulemma tehään välillä jotain mut yleensä vaan hengataan. Matikka kuulosti vaikeelta ja tajusin että oon vapaaehtoisesti valinnut kurssin millä käydään vektoreita ja muuta yhtä hauskaa. Enkussa jouduttiin heti kirjoittamaan, tosin muut kirjoitti oikeesti ja mun tartti vaan kertoo sivun verran itestäni :) Liikka oli tosi outoo, me istutaan siellä vaan ens keskiviikkoon asti jolloin se alkaa ja mun täytyy ostaa liikkapuku koulusta :DD se on joku hieno liilakeltainen. Ja meillä on tunnit 50 minaa joten ei keretä tekee mitään ku siinä pitää vaihtaa ne puvutki päälle. US governmentin ope oli hauska ja se selitti koko tunnin jotain mitä en kyllä kauheesti tajunnut. Sitten se kesken puheen sano että right Heini? Ja en yhtään tajunnu mistä se puhu :) mutta se kysy vaan että eikö mekin käytetä penaalia koulussa :D vikana mulla oli kuoro. Musta tuli altto ja se opettaja sanoi että oon puol vuotta tossa kuorossa ja pääsen sit varsity kuoroon ku mulla oli hyvä ääni :) se vaan haluu et opettelen eka enkkuu että en lausu väärin hienoissa varsitykuoron esityksissä.

Tänää oli myös tosi kivaa illalla koska yleensä meillä on noi pienemmät lapset koko ajan tossa mutta tänää mä katoin kolmistaan vanhempien kanssa jotain poliisiohjelmaa. Ja ohjelman jälkeen äiti joutu selittää mitä siinä tapahtu ku en tajunnu :DD mutta nii täällä on koko ajan meno päällä lasten kanssa ja mihinkään ei pääse pelkästään vanhemmassa seurassa. Joten tänää oli kivaa.

Mulle tilattiin tänää netistä adaptor. Näköjään ees Amerikan kaupoista ei kaikkea löydy. Kävin myös ostamassa kaikkee yleistavaraa ja kouluun kansion ja paperia. Tääl kaikilla pitää olla oma kansio mihin laittaa koulujutut ja näillä on erilaiset reiät niis papereissa. Sillee ku meillä on kaks keskellä nii täällä on kolme Sillee kaks reunoilla ja yks keskellä.

Eilen sain kunnollista salaattia ja tänään syötiin tortilloja minkä sisään pistin tomaattia ja paprikaa. Joten näyttäis siltä et alan saamaan tääl kunnollista ruokaa:) liikuntaa en oo kyllä yhtään täällä tehny ja tuskastuttaa ajatella koko liikkumista ku haluisin niin paljo vaikka juoksemaan mut en voi mennä ku eksyn muuten. Ja en tiiä pääsenkö ees mihinkään koulun joukkueeseen ku niihin on karsinta ja en oo oikeen joukkueurheilija enkä tiiä haluisinko vaan päivästä toiseen pelata yhtä lajia. Täytyy alkaa kyselee huomenna siitä kuntosalista minne pitäis saada ilmainen jäsenyys. Tai sit vaan meen juoksee. Yks toinen vaihtari sano et se lähti kävelee ja eksy ja joutu soittaa sen host äitin hakee sen kotiin :)

4 kommenttia:

  1. Kuulostaa kivalta ::). Etenki noi vektorit ja US government!

    Jemina

    VastaaPoista
  2. Tykkään sun vektoreista :D hehee mulla on nyt lyhyt matikka ja hajoilen siel nii pahasti, koska käydään jotain polynomeja -.-

    VastaaPoista
  3. Vektorit <3 Mut onneks nyt pääsit tonne kouluu mihin halusitki! :))

    VastaaPoista
  4. ihanaa heini vektorit :D! Mäki joudun ottaa ton US government :DD tsemppiä, kyl sä pärjäät! :))

    VastaaPoista