perjantai 14. lokakuuta 2011

Helloo


Näillä on tosi ihana omenapuu mistä kerättiin yks päivä omenoita ja pestiin ne. Sitten samana iltana leivottiin cake popseja siskon 10 v synttäreitä varten. Host mom aloitti leipomaan, mutta se ei onnistunutkaan ihan helposti, joten minä ja siskot tehtiin loput. Ei tullut kauheen hienoja, mutta maistui niin hyvältä!!



Tossa on siis eka paistettu kakkupohja, sitten se pistettiin siihen leipomissekottimeen ja yks kuppi frostingia. Sit ne sekotettiin ja tuli uus taikina, mistä tehtiin palloja, joita jäähdytettiin eka jääkaapissa ja sit pyöriteltiin suklaassa. Meiän ongelma oli se suklaa joka on täällä muuten tosi huonoa, heti kun se suli niin siitä tuli iso kova klöntti. Noi kolme ekaa hienoa on niitä mitkä tehtiin ennen ku siitä tuli kökköä ja loput rusinat on sitte kun keksittiin lisätä maitoa suklaaseen.





Koulussa on menossa kova kilpailu kuka valitaan Homecoming kuningattareksi. Meillä valitaan pelkästään kuningatar eikä kuningasta. Tossa vikassa kuvassa muute näkyy mun hieno pinkki teippaus, jonka tukee mun venähtänyttä lihasta.
Otin tänää vähä kuvia kotoa ja amerikan erikoisuuksista mitä tuli nopeesti mieleen.



Mun ja siskon huone





Mun sänky ja kuvat!


Pesin tänää pyykkiä. <- minä sisko ->
Tän takia mua ärsyttää pyykin peseminen, koska pesen siis siskonkin pyykit ja pistän sinne tyyliin 5 omaa vaatetta sekaan.


Mun yks kaveri koulussa teki mulle tämän :)


          
Cross country team. Minä oon keltasten ylärivissä kaikista oikeimmalla.



Kirjeet mitkä mun olis pitäny lähettää noin kuukausi sitten mutta meillä ei oo ikinä postimerkkejä ja mua ei ikinä viedä niitä ostamaan.



Ruokapöytä, keittiö


Olohuone


Dadin coca cola kokoelma (jatkuu pöydällä)


Maapähkinävoi (yäk)


Maailman parhaat murot:



Maitopurkki - Kaupasta ei saa pienempää.


Voi pöydällä. Kaks voita koska toinen on mun suolaton ja toinen on perheen suolattu (meinasin oksentaa ku maistoin sitä). Ja huom tavallista voita eikä mitää leipämargariinia.


Leivät jääkaapissa.



Kultakala palloakvaariossa



Vesikone.


Missään vessassa ei oo tavallista hanaa vaan aina kaks mistä toisesta kuumaa ja toisesta kylmää. Mun mielest molemmista tulee kylmää nii mietin tääl ekat viis viikkoo et kumpaa kannattaa vääntää jos haluu lämmintä.


Pistorasia


Ovenkahva. Tääl on siis kaikkialla nupit. Toi on vessan nuppi ja sitäki sai vähä aikaa miettii et miten se lukitaan. Tääl on aika monissa vessan ovissa nii ettei oo lukkoa ollenkaan vaan jos ovi on kiinni nii se tarkottaa että joku on sisällä ja jos ovi on auki nii sitte se on vapaa.


Shampoo ja hoitoaine. Riittää varmaanki ainaki puoleks vuodeksi.


Imurit..


Postilaatikko.



Tääl on muute ollu tosi lämmintä. Eilen oli 36 astetta ja nyt on vähä viileempi varmaa joku 30. Tarkenee.

Ja mä oon ihan pulassa mun rusketusrajan kanssa koska oon yrittäny peitellä sitä itseruskettavalla mut se ei oo tähän mennessä ainakaa vielä vaikuttanut, värjännyt vaan mun kaikki paidat ruskeeks. Ja koska mun perheellä on niin kiire niitten oikeitten lapsien menojen kanssa nii en kyllä tule pääsemään kauppaan ostamaan semmost suihkutettavaa ennen tansseja (huomenna illalla) nii toivon niin todella että vähän helpottais, ja jos ei auta nii täytyy laittaa hiukset jotenki siihe eteen.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti