sunnuntai 2. lokakuuta 2011

Spirit week

Viime viikko oli koulussa spirit week. Joka päivä oli erilainen teema minkä mukaan piti pukeutua, mikä oli aika vaikeeta mulle koska mulla on täällä mukana vaan vaatteita mistä tykkään eikä oikeen mitään ylimääräistä. Maanantaina ei ollut mitään erikoista, mutta

Tiistai:
Hawaii/Tacky tourist day
Piti pukeutuu Hawaji ja turisti teemalla.



Keskiviikko:
Neon/Tie dye day


Torstai:
St. Joes Nerd day
(St. Joes on siis tien toisella puolella oleva yksityiskoulu ja ne on vähän nörttejä siellä, eli pukeuduttiin niiksi.)



Perjantai:
Warrior pride
eli pukeuduttiin meiän oman koulun väreihin, school spirit day! Illalla oli sitten football game St. Joes'ta vastaan, mikä on koko kauden tärkein peli, ja me tietysti voitettiin se 31-17.




Lauantai:
Spirit week on ohi, mutta kerron silti myös lauantaista. Eli meillä oli cross country meet Atascadero parkissa. Tää oli mun eka meet jonne mentiin oikeesti jonnekin pitkälle juoksemaan ja oli paljon hauskempaa kuin aiempi waller parkissa. Tuolla oli vaan paljon mäkiä ja hiekkaa missä piti juosta niin maasto ei ollut helppo ja mulla oli kyllä ihan huono aika, keskitasoa olin. Tällä kertaa en kyllä ollut kipeenä enään niin se helpotti tosi paljon.






Loppulauantain vietin mun perheen kanssa clubhousella uimassa ja ottamassa aurinkoa ja illalla meillä oli leffailta. Ja Cortney teki ite popcornia meille, se oli tosi hauskaa. Eli paistettiin ne jyvät paistinpannulla ja sit ne vaan alko poksahtelee, sit ku ne oli valmiit nii niihin kaadettiin sulatettuu voita ja suolaa päälle. Ja sitte tääl jenkeissä on tapana sekottaa sinne vielä niit pienii M&M karkkeja ja ne on tosi hyvii siellä.
 
Muuten mun arki menee niin, että meen kouluun, sen jälkeen cross country treeneihin ja sen jälkeen kotiin tekemään läksyt, syömään ja  kattoo telkkarii. Torstaisin mulla on cooking day, viimeks tein niille tonnikalakastiketta ja leivoin kauraleipää. Ruuan jälkee nää sitte sano että ne oli koko päivän kauhulla odottanut miltä maistuu tonnikala ja tomaattikastike, mutta oli se sitten tosi hyvää. Ei ne kyllä vielä ihan uskonut että tonnikala voi olla hyvää myös pizzan päällä.

Tossa on vielä pari kuvaa koulusta:





1 kommentti:

  1. Aaa looking good! Vitsi :) Mäki voisin tulla sinne!

    - Jemina

    VastaaPoista