maanantai 17. lokakuuta 2011

Homecoming weekend

Perjantaina pelattiin Homecoming futispeli Pioneer Valleyta vastaan. Voitettiin se tietysti :) Tällä kertaa oli tosi hauskaa siellä pelissä, kun oikeestaan ekaa kertaa tuntui siltä että sinne meni pitämään kavereiden kanssa hauskaa eikä yrittämään saamaan kavereita.


Minä, Therese, Jake ja Marissa


 



Jon, minä ja Jake


Jan


Maddi piirsi mut Texasiin ja Theresen Californiaan ja vielä siitä toisenkin kuvan


Lauantaina oli Homecoming dance. Kävelin ensin Jerominen kotiin ja siellä valmistauduttiin yhdessä. Mulla kävi sitten niin, että itseruskettava ei tehonnut ja tosi hienot rusketusrajat jäi näkymään, mutta jätin hiukset auki ja ne on siinä edessä (suurimmassa osassa) valokuvissa joten ei se mitään.


Jon tuli sitten hakemaan meitä ja ajettiin sen autolla koululle ottamaan musta ja siitä kuva. Jon ei vielä sais kyyditä ketään muita sen autolla kun perheenjäseniä (täällä on semmonen laki että jos olet alle 18 niin sulla on pitänyt olla vuoden se ajokortti ennen kuin saat) niin oltiin suuria lainrikkojia.


Täällä jos mennään parin kanssa, niin poika ostaa molemmille semmoset kukat, jotka poika laittaa tytön ranteeseen ja tyttö laittaa pojan takkiin kiinni. Ja täällä pojat osaa kyllä valita kaikki värit ja muut tosi hyvin tyyliin sopivasti. Jon oli ostanut tosi hienot valkoset ruusut missä oli hopeeta nauhaa. Sopi hyvin mun mekkoon.






Valokuvauksen jälkeen meillä oli noin puoltoista tuntia aikaa kulutettavana joten ajeltiin ympäriinsä ja sitten nähtiin noi kurpitsat ja käytiin ottamassa kuva niitten kanssa. Unohin laittaa hiukset eteen hups.


Kuudelta mentiin Christan kotiin, jossa otettiin porukasta ryhmäkuva ja sitten lähettiin syömään Applebee's ravintolaan. Sieltä mentiin suoraan koululle tansseihin. Aluksi luulin että tunnen tosta ryhmästä vaan Jonin ja Ashleyn (liila mekko), koska ne on mun kanssa cross countryssa, mutta sitten kun näin kaikki niin siellä olikin vaan yks tyttö ja kaks poikaa keitä en vielä tuntenut.


Jeromine


Lindsey


Jon


Therese

Suomessa ei kyllä koulu ikinä järjestäis mitään tän tapaista. Tuolla siis ihmiset tanssii sillä jenkkien ihme tyylillä, gringind, että ollaan ihan kiinni toisissaan ja siinä sitten heilutaan yhdessä.

Jon sanoi mulle jo pari päivää ennen tansseja ettei halua tanssia mun kanssa tolla tavalla ja sanoin että joo en mäkään. Mutta sitten kun se alkoi tanssimaan niin mieluummin oisin kyllä sitä grindingiä, ääää se oli ihan kauheeta kun mua nolotti sen puolesta ja kaikkia muitakin nolotti. Sit hetken päästä Ashley tuli sanoo mulle et menisin sen kaa ulos ja niin sit pääsin sinne ja naurettiin ihan kauheesti ja yritin sit pakoilla Jonia. Joskus 15 minuutin päästä varmaan Therese tuli sanomaan että jon ettii mua ja en kehannut olla sitä enää piilossa koska olin sen kaa sinne tullut ja se makso kaiken ja nii. Menin sit sitä moikkaa aina välillä mutta sitten aina karkasin jonnekin muitten kavereitten luokse. Ja oli mulla kyllä tosi kivaa siellä, mutta ens kerralla en haluu mennä kenenkään kanssa sinne vaan pelkästään tyttöporukalla. :D

Tanssien jälkeen oli niin awkward kun Jon vei mut kotiin ja se alko selittää mulle kuin kivaa sillä oli ja kuin amazing mä olin ja nii. Vähän tuntui pahalta kun ite ajattelin että joo toivottavasti se ei enää jatka mun ahdistelua cross countryssa ja jättää mut rauhaan eikä enää ikinä pyydä mua mihinkään tansseihin.

Sunnuntaina menin Calille ja meiän piti eka leipoo keksejä ja sitten lähtee Calin kirkon nuorten jonku ryhmän kanssa trifth store shoppailemaan. Meil tuli vähä kiire noitten keksien kaa nii yks pellillinen paloi ja kaks jäi raa'aksi. Mut ne raa'at maistu hyvältä.


Sitte lähettiin sen Calin nuortenryhmän kanssa ja kun mentiin sinne niin huomasin että ne oli melkeen kaikki mulle tuttuja. Jojo, Chelsea ja Kaitlyn, sitte mulle uus tyttö Jennifer ja niitten kaks ohjaajaa Hannah ja Jennifer. Mentiin ensin Starbucksiin, ekaa kertaa mun elämässä. Vihdoin on tää suuri aukko kokemuksissa täytetty. Join kyllä vaan tommosen Passion tea lemonaden ku kaikki missä maistuu kahvi on tosipahaa ja en voi mitää semmosta juoda mikä on pelkkää maitoa.


Ennen ku me mentiin sinne kauppaan nii mulla ei ollu mitään aavistusta mikä se semmonen on. Siellä ihmiset saa tuoda niitten vanhoja vaatteita ja tavaroita ja toiset voi ostaa niitä. Vähä niinkuin kirpputori mut rahat ei mee myyjälle vaan hyväntekeväisyyteen. Oli ihan hauskaa mutta musta tuntui koko ajan tosi kipeeltä niin en jaksanut sovitella kaikkia kauheita vaatteita niinkuin muut:



Ton laukun ostin dollarilla.


Lopuks mentiin osan porukan kanssa syömään sushiravintolaan. Vasemmalla on ne kaks ohjaajaa, sitte Jennifer, minä ja Cali.


Käytiin myös vielä yogurt creations:issa, missä saat tehä ite annoksen frozen yogurtista, hedelmistä, karkeista ja muusta.


Myöhemmin kun tuli kotiin niin olin sitten tosi kipeä ja menin seittemältä nukkumaan ja heräsin joskus yöllä toteemaan että ei kyllä oo yhtään parempi olo vieläkään. Tänää en mennyt kouluun, onneks koska olin niin laiska että jätin perustuslaki-kokeeseen lukemisen viimeseen iltaan ja sitten ei ihan ekana eilen illalla se tullut mieleen. Musta on kyllä tullut ihan liian laiska opiskelija koska oon huomannut että täällä jos joku ei suju niin voin vaihtaa sen helpompaan tai sanoo etten ymmärrä enkkua. Ja tuolla us govssa meiän opettaja aina sanoo että se haluu meiän nauttivan jenkkielämästä eikä opiskelevan kaikkia iltoja. Ja sit se arvioi meiät tosi kivasti. Siitä esimerkkinä mun yks pop quiz (pistari):
1. What is the purpose of the Preamble (esipuhe?) of Constitution (perustuslaki)? - People need Constitution
2. jätin tyhjäksi (ymmärsin kysymyksen mutten tiennyt vastausta)
3. How many branches are there in government and what are their names? -3 legislative, judicial, executive (meni muute oikein)
4. kirjotin että I didn't understand the question at all
5. piti keksii oma kysymys ja vastata siihen: What is the second of the 6 things? - Limited government
Sain 4/5

3 kommenttia:

  1. Voi vitsi nyt säki oot käyny Starbucksissa :)) mä en oo vieläkään, mut oon joskus ostanu cittarista jonku ihmeellisen starbucks kahvin, joka ei ees ollu kovin hyvää :D Ja toi mekko on muuten aivan super ihana!!

    VastaaPoista
  2. Hiihiii kiitti anna ja voin lohduttaa et ei se starbucks ny niin hyvää ollu ja maistoin kaikkien muittenki nii ne vasta pahoja oli. Sillee käy jos ei tykkää kahvin eikä maidon mausta

    VastaaPoista
  3. Heini oon niin kateellinen sulle ku pääset kokemaan nii paljon uusii kokemuksii :D <3

    VastaaPoista