sunnuntai 9. lokakuuta 2011

Santa Barbara & Santa Maria

Mulla on ollut tänä viikonloppuna shoppailuviikonloppu. Tavoitteena oli löytää mulle ja muille tytöille Homecoming -mekot ja korkkarit, ja pysyä koko päivä pystyssä mun venähtäneen jalan kanssa.

Lauantaina suunnattiin Santa Barbaraan, joka on kaupunki noin tunnin ajomatkan päässä. Se on tosi kiva ja kaunis kaupunki ja siellä on asunut tosi paljon julkkiksia esim Katy Perry, Ashton Kutcher, Oprah, Zac Efron.. Yhen mun kaverin isä muuten meni promiin Katy Perryn siskon kanssa! Me oltiin siellä Santa Barbarassa minä, saksalainen vaihtari Sarah, slovakialainen vaihtari Ema ja Sarahin host äiti ja 8 v sisko.


Ensin mentiin ekaan outdoor mall:iin ja heti ekasta kaupasta löysin tosi kiva mekon. En kuitenkaan ostanut sitä heti vaan jätettiin se varaukseen ja mentiin muihin kauppoihin kattelemaan jos löytyisi vielä parempi. Myös Sarah ja Ema löysi ekasta kaupasta tosi kivat mekot ja varattiin myös ne.


Kun oltiin kierretty koko eka mall, päätin käydä ostaa sen mun mekon sieltä ekasta kaupasta ettei tarvii enää siitä stressata. Sitten ajettiin seuraavaan mall:iin mikä oli oikeestaan vaan katu, jonka varrella oli kauppoja. Siellä oli kaikki peruskaupat, Forever 21 ja H&M!


Tuolla ylhäällä oli tosi hieno terassi ja käytiin siellä vessassa. Oikeesti pakko kertoo että se oli hienoin yleinen vessa missä oon ikinä käynyt! Se näytti ihan älyttömän kalliilta kylpylältä ja sieltä sai käsirasvaa ja vaikka mitä ku paino vaan nappia.


Käytiin syömässä California pasta & pizza ravintolassa ja mä söin tommosta tosi hyvää paprikapastaa. Ja siin sai tommosen ison palan toooosi hyvää valkosipulileipää. äää haluun tonne uudestaan syömään!
 
Meiän viereisessä pöydässä istui kaks saksalaista ja kun me kuultiin niitten puhuvan saksaa niin Sarah pääs vähän käyttämään omaa kieltään :) Mä oon kyllä puhunut sen kanssa jonkin verran saksaa mutta mun kielitaito on aika heikko.


Lopulta Sarah löysi itelleen Homecoming mekon toisesta kaupasta, mutta Ema halusi sen sieltä ekasta kaupasta, joten meillä oli 15 minuuttia aikaa ajaa sinne ja sitten juosta kauppaan sisään. Oltiin siellä just tasan kaheksalta ja päästiin vielä sisään! Sitten Ema huomasi että siltä unohtui lompakko autoon ja se lähti juoksemaan takas parkkipaikalle ja ne myyjät sai odottaa siellä kaupassa :))


Kotimatkalla pysähdyttiin vielä syömässä jäätelöt ja sitten ajettiin tunti takaisin Santa Mariaan. Meillä oli tosi hauskaa ja Sarahin äiti ja sisko oli tosi kivoja. Sarah joutuu jakamaan huoneen sen tytön kanssa ja mä sit kerroin sille tytölle et mäkin jaan huoneen niin se oli tosi ihana kun sano että säälii mua tosi paljon että joudun olee justin bieber huoneessa ja että se on ainaki tosi kiltti Sarahille :)

Tänään menin ranskalaisvaihtari Jerominen ja amerikkalaisen Kaylan kanssa shoppailemaan Santa Maria mall:iin. Ekaks mun piti mennä Kaylan kanssa kahestaan, mutta perjantaina kun juttelin Jerominen kanssa, sillä ei ollut mitään suunnitelmia viikonlopuksi ja sillä oli myös kauhea ikävä ranskaan, joten pyysin senkin mukaan. SM mall on tosi pieni ostoskeskus tässä meiän lähellä, mutta siellä on pari tosi hyvää kauppaa. Ja kyllä sieltä ne kengät löytyivät.



Ostin myös yhet ballerinat vielä. Varmaan huomaatte millaisista kengistä mä tykkään.

Tattadadaa tässä homecoming dress & shoes. Täytyy viel vaan hiukset laittaa jotenki muuten kun tiukkisnutturalle. Ja mun rusketusraja... Sen sitä saa ku cross countrya juoksentelee. Täytyy hankkii jotain itseruskettavaa tohon päälle leviteltäväksi. Toi mekko on muute tosi jännää kangasta, oikeestaan trikoota mikä ei musta oo oikee juhlamekkomateriaali mut se näyttää tosi hyvältä. Ja mun nomination koru sopii tohon tosi hyvin.


Me  ollaan varmaankin menossa Homecomingiin cross country porukan kanssa ja mennään yhessä jonkun luokse valmistautumaan ja syömään Apple bee's ravintolaan. Näin Kayla sanoi että Jon oli sanonut sille eilen. Täytyy jutella Jonin kaa maanantaina lisää.


5 kommenttia:

  1. jooo varmaa sul on tollaset rusketusrajat!!! tääl luvattii sääennustuksessa lappii lunta. puis kaikki lehdet on (tai jos niit ees on) keltasii ja punasii. ja toi asu on ihana((: -nneea

    VastaaPoista
  2. TYKKÄÄN IHAN SIKANA SUN MEKOSTA<33 ja ps.että kivan ruskee oot :)

    VastaaPoista
  3. Kaunis on mekko ja kengätkin. Sehän on selvää, että ostaa pitää, jos halvalla saa, kysy vaikka iskältä! Pistetään ne sit tulemaan rahtina kotiin aikanaan ;)T:Äiti

    VastaaPoista
  4. Neea tääl kaikki on ihan ihmeissää et vauu oikeestiko on melkee puol vuotta lunta. Ää me jäädyttäis
    Kia kiitos ja kiitos on kiva olla ruskee jos ei tarvii pukee olkaimetonta mekkoo päälle. Nyt alkaa ymmärtää et miks nää aina stressaa cross countryssa että ne ei haluu rajoja mut silti on pakko juosta ilman paitaa pelkäl sports bra ku on niin kuuma.
    Äiti joo hyvä ja tänää ostin hienon laukun dollarilla.
    Arla kiiitoooos ja oon kyl itekki tosi tyytyväinen et otin ton enkä yhtä toista

    VastaaPoista