perjantai 21. lokakuuta 2011

The new beginning


Täällä on tosi paljon juttuja tapahtunut perheen kanssa ja lopulta tultiin siihen tulokseen että mun on kivempi asua perheessä, jotka on enemmän kiinnostuneita musta ja joilla on paremmin tilaa mulle ja enemmän aikaa mulle. Asun nytten vielä tän saman perheen kanssa mutta tuun muuttamaan luultavasti noin viikon sisällä. Pitäis kuitenki ennen kun nää muuttaa eli ennen viikon päästä maanantaita etten oo siinä sitte tiellä. Ollaan ihan hyvissä väleissä mun perheen kanssa kyllä, ja lapsille ei oo vielä ees kerrottu mitään, mutta päädyttiin sitte siihen että perheen vaihto vois olla kivointa kaikille.

Nyt pitäis vaan uus perhe löytyä. Mun aluevalvoja on tietysti se, jonka homma se on, mutta se pyys myös mua kyselee ihmisiltä jos tiiän jonkun jonka luokse haluisin mennä. En oikee tiiä haluunko kenenkään mun kaverin luo, mutta tänää koulussa  mun interior design tunnilla sanoin vaan vitsillä mun vieressä istuvalle kaverille et toi opettaja olis hyvä host äiti mulle, niin se kaveri tietysti heti huusi sille opettajalle että hei Heini on koditon ja haluu sun luokse asumaan, sun pitäis ottaa se. Se opettaja vähän vaan naurahti ja sano että niillä on ihan hullu koti ku on lemmikkejä ja pieni poika, mutta tunnin jälkeen se tuli kysymään että mitä ihmettä oonko oikeesti koditon ja että se on tosi sad for me ja lopuks se sano ku olin jo lähdössä, että se puhuu nyt viikonloppuna sen miehen kanssa et jos ne ottais mut. Juttelin siellä sen ja kahen mun kaverin kanssa niin kauan että myöhästyttiin kaikki seuraavalta tunnilta :)

Seuraavan tunnin jälkeen oli ruokatauko ja näin sitte nää mun kaverit jotka oli mun kaa puhuu sen interior design opettajan kanssa ja ne sano että ne oli puhunu niitten art opettajalle myös että mä etin uutta kotia, joka oli ollut tosi kiinnostunut myös ja ne oli antanu sille mun ja mun aluevalvojan puhelinnumerot. Se asuu kuulemma jossain tosi isossa talossa ja ne mun kaverit ei ollut ihan varmoja, mutta ne arveli että sillä on kaks tyttöä.

Tänään myös olin illalla yhen Ryanin synttäreillä ja sen vanhemmat on tosi kivoja ja ne sano kun kuuli että mä etin uutta perhettä, että niitten tuttavat tien toisella puolella meinas jo ottaa vaihtarin mut niille oli vaan poikia tarjoolla ja ne ei halunnut poikaa kun niillä on itellään vaan tyttö 16v. Joten ne sano että jos haluun niin ne voi puhuu niille ja jos ne keksii ketään muita niin ne voi myös yrittää auttaa ettii mulle perhettä. Toi Ryanin perhe otti jo yhen mun kaverivaihtarin Sarahin niille ku se oli vaan welcome familyssä niin niille ei mahu enää toista.

On tietty joo ollu vähä vaikeeta aikaa, mutta oon ihan tyytyväinen että pääsen jonnekin jossa tunnen kuuluvani paremmin perheeseen ja niillä on mulle vähän enemmän aikaa (toivottavasti). Ja varmaan pysyy paremmat välit mun nykyisiin host vanhempiin koska ne on tosi kivoja ihmisiä, ei vaan perheenjäseninä. Vähän vaan silleen että outoo kun en tiiä missä viikon päästä asun. Mutta kyllä mulle vielä jostain löytyy kiva perhe. Oon aika innostunut tosta interior design opettajasta, koska niillä on vaan yks lapsi (ei liikaa lapsia) ja se tykkää eläimistä (niillä on paljon eläimiä) ja ruuanlaitosta ja on aina tosi kiva koulussa tunneilla. Vaikka ei sitä kyllä yhtään tiiä että mihin mä meen asumaan.

Mul kyl tulee kauhee ikävä näitten kissaa <3




3 kommenttia:

  1. wou!D: tuliko sulla ja sun hostperheellä joku riita vai sanoko ne vaa että jos vaihtaisit perhettä vai miten?

    VastaaPoista
  2. Eii se oli oikeestaan aika outo juttu kun juteltiin ihan muuta ja sitte siitä että ne on koko ajan menossa niitten harrastuksissa ja koska mäkin olen sitä miettinyt täällä jonku kuukauden ainaki niin ihan helppoa se sitten oli päättää kun nää sanoi että tää on mitä me voidaan tarjota ja jos haluut jotain muuta (esim että hostit joskus viettää aikaa sun kanssa) niin ehkä toisessa perheessä olis paremmin.
    Mutta ollaan tosi hyvissä väleissä nytten ja mitään riitaa ei oo missään välissä ollut :)

    VastaaPoista
  3. Aaaa aivan!mä jo säikähdin mutta tuohan on oikeestaa aika kiva juttu:)

    VastaaPoista